«حامی» درصدد تبدیل‌شدن به هاب خدمات پس‌ازفروش در ایران است

تب‌های اولیه

حامی 100 قصه کودکانه صوتی شب + داستان کوتاه کودکانه صوتی شب برای پیش دبستانی و دبستانی ها به عنوان شرکت ارائه دهندهخدمات پس از فروش در حوزه و که کارش را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده، روز چهارشنبه با برگزاری مراسمی، های آیندهخود را تشریح کرد حمید شاهرخ نیا، مدیرعامل حامی، اعلام کرد این شرکت در دو سال اخیر، با پشت سرگذاشتن داردهای اولیه درزمینهخدمات پس از فروش، در پی اجرای داردها و معیارهای جهانی درزمینهمذکور است حامی در پی آن است تا با اجرای داردهای جهانی در حوزهخدمات پس از فروش، مرکزی یکپارچه برای ارائهخدمات و سرویس های پس از فروش برای مصرف کنندگان ایجاد کند این مرکز علاوه بر ارائهخدماتی یکپارچه به کاربران، مشکلات این حوزه را 100 قصه صوتی برای ارائه کنندگان کالا، ارگان های ی و نظارتی، برندها و صاحبان کسب وکار و اصناف بیش از پیش کاهش می دهد درواقع، کسب وکارها می توانند به جای نگرانی از نحوهارائهخدمات پس از فروش و کیفیت این خدمات، تمرکز خود را برای ارائهبهتر محصولات متمرکز کنند درواقع، برون سپاری در حوزهارائهسرویس و خدمات پس از فروش را باید ایجاد ری برای ارائهخدمات تخصصی و حرفه ای تر به مشتریان خواند حامی در نظر دارد در ای سه ساله، در جایگاهی از خدمات پس از فروش قرار گیرد که نیاز برای مراجعهحضوری مصرف کنندگان محصولات حوزه و را به صفر برساند درحقیقت، حامی در پی آن است 100 قصه کودکانه صوتی تا خدمات پس از فروش را در شرایطی ارائه کند که کاربران درصورت بروز مشکل، به ترک منزل یا محل کار خود نیازی نداشته باشند افزون براین، باید به های حامی برای به کارگیری های نوین و اشاره کرد این شرکت در نظر دارد با بهره گیری از های نوین، اان استفاده از تکنسین های و دفاتر کاری را برای مشتریانش فراهم کند

بیشتر بخوانید دیوار از ثبت ۷۲ آگهی در سال ۹۷ خبر داد اان کارت به کارتدر آی گپ از مبدا ۸ من شد رویداد بیست تیر در دانشگاه شریف برگزار می‌شود دومین دوره رویداد انقلاب بلاک برگزار می‌شود مراسم کلیدگذاری و راه‌اندازی اصلی ققنوس برگزار شد


«حامی» درصدد تبدیل‌شدن به هاب خدمات پس‌ازفروش در ایران است

https://www.zoomit.ir/2019/6/22/337265/hami-guaranty-iran-hub/